• انتشار: 1401/04/06 - 22:57
  • تعداد بازدید: 1342
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر طریفی حسینی در دیدار با استاندار فارس تاکید کرد:

لزوم نقش آفرینی فعال شوراهای آموزش و پرورش در بکارگیری ظرفیت دستگاه ها و همکاری های بین بخشی برای حل مسائل و چالش های آموزش و پرورش استثنایی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: اگر بخواهیم فعالیتی ثمربخش در آموزش و پرورش رخ دهد باید به سمت فعالیت های بین بخشی و فرابخشی برویم.

6255.mp3 لزوم نقش آفرینی فعال شوراهای آموزش و پرورش در بکارگیری ظرفیت دستگاه ها و همکاری های بین بخشی برای حل مسائل و چالش های آموزش و پرورش استثنایی
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، دکترحمید طریفی حسینی در دیدار با استاندار فارس ضمن اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: بر اساس این سند همه ی دستگاه ها در قبال آموزش و پرورش مسئولیت و تکالیفی دارند.
وی ضمن اشاره به ظرفیت های شورای آموزش و پرورش تصریح کرد: این شورا می تواند هماهنگی ها و مشارکت های بین بخشی را برای تحقق سند تحول بنیادین و حل مسائل و چالش های موجود آموزش و پرورش استان به ویژه آموزش و پرورش استثنایی، میان دستگاه ها و سازمان های مختلف ایجاد و تنظیم کند.
دکتر طریفی حسینی با تاکید بر توجه به لزوم توسعه عدالت آموزشی افزود: باید حوزه ی آموزش و پرورش استثنایی را بصورت ویژه بررسی و برای رفع مشکلات آن در سطح استان برنامه ریزی کرد.
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در ادامه گفت: ۱۰ الی ۱۵ درصد افراد جامعه را معلولان تشکیل می دهند، ولی بخاطر نبود شرایط و زیرساخت های مناسب نمی توانند بطور گسترده و موثر در جامعه حضور داشته باشند. 
دکتر طریفی حسینی بیان کرد: این مهم نیازمند توجه و برنامه ریزی، برای تجهیز و متناسب سازی و در دسترس پذیرسازی زیرساخت های شهری می باشد.
دکتر محمد هادی ایمانیه ؛ استاندار فارس نیز در این دیدار گفت: خدمت به حوزه ی آموزش و پرورش به ویژه دانش آموزان استثنایی را از وظایف خود می دانیم و مسائل و چالش های این حوزه را به صورت ویژه در سطح استان پیگیری خواهیم کرد.
  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار ریاست
  • کد خبر : 6255
کلمات کلیدی
فرهاد  ملوندی

فرهاد ملوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید